Förfluten tid...

Pratade nyss i telefon med min kära kusin J. Det var ett långt och trevligt samtal om allt mellan himmel och jord.

Plötsligt hör jag hans son P i bakgrunden. Följande är nedskrivet ungefär som jag hörde och fick ihop det, men slutpoängen var ett glasklart citat.. ;o)

(Sonen håller tydligen en Bionicle-figur i handen..)

Sonen: Pappa, är de här robotarna från framtiden?
Pappan: Jaa, de är säkert från framtiden.
Sonen: (mumlar för sig själv) Nä, jag tror att de är från baktiden!

Är inte detta superlogiskt? Framtid, baktid.. ;o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för "hoppet":). Jag vet inte riktigt hur det gick men jag hoppas jag klarade mig!! Grattis till ditt monsterskrivande på kort tid, det var inte länge sedan du började känns det som.

KRAM

2009-06-06 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0