Strålkastare...

Det är ju fantastiskt vilket väder Sverige bjudit på den här senaste veckan. Det blir inte mycket innesittande, men ibland måste man in och svalka sig och då kan man ju passa på att sitta vid datorn en stund! ;o)

Men det finns nackdelar också med det här strålande vädret. Insidan av huset blir totalt eftersatt! För vem orkar dammsuga, torka golv eller röja i garderober i den här värmen? Inte då jag i allafall.

Men nu är det ju Sverige vi bor i så man kan nog räkna med att det kommer inomhusdagar då regnet strilar utanför och temperaturen klamrar sig kring 13-gradersstrecket! Då lär det finnas tid för inomhusarbete;o)

Ja, jag vet.. jag är en pessimist som sprider negativa vågor. Jag ska genast sluta med det, ta på mig mina solbrillor och förpassa mig ut i solstolen igen! :o)

Använd solskyddsmedel!!

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jag tycker nog mer att du är realist. För, som du säger, varför slösa en fin dag på att städa, när det kommer fulare dagar? Hoppas att du njuter av solen ordentligt!

2009-06-28 @ 16:23:02
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, det ska man komma ihåg, så att man inte bränner sig...

2009-06-28 @ 20:11:53
URL: http://www.metrobloggen.se/bellasblogg
Postat av: Eva-camilla

Och tyvärr var det just städa jag fick göra när jag kom hem idag från vår minisemester..haha dottern hade passat på att ha lite fest! jaja..när katten e borta heter det ju..hehe

Kramar

2009-06-28 @ 21:54:01
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0