Nämen, va f-n???

Det här med tid är väl intressant.. De senaste dagarna har jag upptäckt att tiden inte riktigt räcker till.. Nu är det sista rycket på skolan och tjejerna har både prov och inlämningar.

Förresten, provet som dottern gjorde idag gick så bra att läraren t o m ringde hem och berättade det för dottern. Gissa om hon blev glad och stolt!! Vännen C gjorde att all fakta kring judendomen kopplades ihop med verkligheten och ungen mindes och skrev ner allt, vilket imponerade på läraren! :o)

M a o så verkar jag inte komma mig ut i bloggvärlden idag heller.. *suck* 
Så orden "imorgon är en annan dag" kör jag väl en repris på!! ;o) 

Lämnar er med några bilder som jag tog idag.. 

Bara för att man har det så behöver man väl ändå inte stoltsera med det!!
Så jävla kul är det väl inte?!


Följande skylt skulle nog min make kunna mörda för, Färjestads-fan som han är!!


Å så avslutar vi denna kväll med några naturbilder..

Här ses det skira, vackra, pånyttfödda...


En av de vackraste blommorna, den starka, den tåliga, den soliga!


Tack vänner.. för att ni är tålmodiga och besöker min blogg, trots att jag den senaste tiden knappt besökt era!





 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det är alltid lika kul att besöka din blogg:) Må så gott! kram

2009-06-03 @ 06:40:48
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Kim P

Jag besökte en kompis i Köln för många herrans år sedan och i Tyskland har regskyltarna stadsbokstaven först. I Kölns fall alltså K.

Vid ett antal tillfällen såg jag bilar som hade de efterföljande bokstäverna UK :-).

Finns faktiskt ett foto på en sådan regskylt någonstans hemmavid, jag kunde bara inte låta bli :D.

2009-06-03 @ 09:37:21
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej om du ser någon 198 så kan du gärna få fota av den till mej (billeken du vet) puss å kram

2009-06-04 @ 08:55:36
Postat av: s

Hej Pia!

Jag känner igen mig i det du skriver. Det är full rulle hela tiden. flämt

Tackar för fina bilder och din vackra gravid mage! =)

Kram!

2009-06-04 @ 19:46:05
URL: http://maskrosflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0