Öh, det var den kvällen!!!

Ja, kvällen försvann i ett nafs bland läxböckerna.. Ja, vi snackar ju inte mina läxböcker utan dotterns. Den här gången var det judendomen som skulle avhandlas och vem kan det bättre än min vän C. Tror att provet kommer att gå väldigt bra för dottern eftersom jag tror att det är lättare att minnas något som man fått berättat för sig än det man läst i en trist faktabok...

Men, då förstår ni varför jag inte varit på besök hos er ikväll..

I morgon är en annan dag, tralala.. C U!

Kommentarer
Postat av: Kim P

Men du är i alla fall duktig och går in och skriver att du inte har tid att skriva ;-). Själv har jag också fullt upp just nu, så det har varit lite si och så med bloggandet.



SV: Jag flyttar när badrummet är färdigt och det håller de på med för fullt just nu. Pratade alldeles nyss med både golvläggaren och elektrikern (bröder och världens raraste killar), så det rullar på. Tyvärr hann jag inte ta någon "före"-bild, för de började snabbare än jag hade räknat med. Lite trist men samtidigt är jag ju glad över att de kom i gång fortare än beräknat.

2009-06-02 @ 08:29:29
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: kvinnan med kofta

man kan inte vara överallt.....:)

2009-06-02 @ 19:29:36
URL: http://kvinnanmedkoftan.blogspot.com/
Postat av: Rosie & Harry

Förstå att det är mycket när barnen har läxa. hoppas det går bra för henne,

Kjamen

2009-06-02 @ 20:46:33
URL: http://bearclaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0