Många strängar på min lyra...

Idag har jag varit:

Kock -
Lunch bestående av ägg, bacon och stekt potatis till sportlovslediga ungar inkl övernattande kompis.

Frisör - Klippt bägge tjejerna.. se, där sparade jag nästan 900 kronor!! Är lite förvånad över att två snart 16-åriga tjejer låter mig göra det!! Då måste jag ju vara en rätt ok "frissa"!! :o)

Sömmerska - Sytt in och fållat upp två par jeans. Lagat en huvtröja.

Tvätterska - Same procedure as every week!!

Idag har jag inte varit:

Ledig -
Se ovanstående.

Nyss åkte tjejerna ner på stan för att vara med på en filminspelning med Petter, the hiphopper!! Rätt coolt!!

Själv ska jag ta det bara lugnt ikväll.. efter att jag hängt upp tvätten, vattnat blommorna och gått ut med hunden.. :o)

PS. Är det någon som vet hur man gör för att välja fler kategorier än en till ett inlägg?? DS


Kommentarer
Postat av: Nicke

Bara roligt att få titta in här! :).. Ja the shining är grym. Enligt mig är det nog en av de bästa rysare som gjorts. Stanley Kubricks perfektionsm lönar sig :D.



Ja men gör det :) alltid roligt med nya läsare. Men känner mig inte helt nöjd med utbudet av min blogg än. Några tips vad jag kan göra för att utveckla den?



Ha de bäst! :D

2009-03-04 @ 16:52:33
URL: http://leadfed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0