Livsenergi...

Fick boktidningen Livsenergi häromdagen. Började tänka på när jag vann en resa till Åland. En sorts "andarnas" tripp. En båtlast full av medier och massor av människor som intresserade sig för andlighet och "andra sidan". Det var en häftig upplevelse.

Vi var nio stycken som vunnit resan genom Livsenergi. Vi var alla främlingar för varandra men jag, Lotta och Ewa hittade varandra direkt och höll ihop som de "tre musketörerna" hela resan. Vi fick god mat och dryck och entréer till storseanser med bl a Terry Evans och Benny Rosenqvist. En sak är säker, det fanns många olika energier i rörelse på den båten.. :o)

Tyvärr har jag tappat bort Ewa en smula, men hon betydde mycket för mig det där dygnet på båten. Båda gav de mig en bekräftelse angående det andliga som jag så väl behövde! Ewa har skrivit en bok så kika gärna in på hennes hemsida.

Men kära Lotta har jag fortfarande kontakt med.. Jag tror att vi var systrar i ett tidigare liv! Vi känner inte varandra egentligen, men samtidigt så upplever jag det som om jag känt henne i evigheter! :o)

Ljus och värme!

Kommentarer
Postat av: imse

Jag får också den tidningen och har funderat hur det är på såna där kryssningar. Kul att du varit med om en. Och att du fick goda vänner.

2009-03-20 @ 17:00:11
URL: http://zvammel.blogspot.comzz
Postat av: imse

Kommenterade här nyss, vet inte vad som hände, om den bara försvann.

I alla fall får jag den tidningen och har undrat hur det är på såna kryssningar. Kul att du varit med på en.

2009-03-20 @ 17:05:45
URL: http://zvammel.blogspot.comzzz
Postat av: Lotta

Kraaaam!

Det var trevligt att presentera oss som vinnarna hela tiden!

2009-03-20 @ 22:27:00
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0