Nominering...

Oj, så glatt förvånad jag blev när jag läste en kommentar av Morsan Mia..

Lilla jag har nämligen blivit nominerad till att kunna bli Mars månads bloggare!!! Men det är definitivt inget dåligt sällskap jag hamnat i!! Jag inser att konkurrensen inte är att leka med.. De andra nominerade är Coolbettan och Kvinnan med koftan, två av mina egna favoritbloggare.  

Den tredje bloggaren var för mig helt ny, Karras vardag. Henne måste jag genast kika in hos. Måste ju se vad jag är up against!! :o)

Här kommer då mitt tal till nationen:

"Jamen, sätt igång och rösta på mig då!!!" :o)

Ni kan rösta på mig här.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Grattis själv till nomineringen!

Jag kommer att gå in och rösta på dig strax!

Det var kul att bli nominerad!

2009-03-01 @ 13:46:48
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu har jag röstat.....såklart!

Kram Lotta

2009-03-01 @ 14:55:16
URL: http://lisslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0