Sista plats...

Kikade in hos Morsan Mia för att se hur jag låg till i tävlingen om Mars månads bloggare..

Jag ligger på 4:e plats, av fyra deltagare!!! *skriker högt av vanmakt*

Det vet väl alla hur himla boring det är att bli 4:a, precis utanför pallen.. Ni kan bara inte låta detta hända petit moi!!
Om det händer de andra? Meh, det hör ju inte hit.. Nu är det MIG det handlar om!

Pleeeez, gå in och rösta nu!! Ni tio tappra som redan gjort det; jag bugar mig så långt min mage och mina bakre lårmuskler tillåter mig att buga!! Tack!!

Vissa av konkurrenterna är såna proffsbloggare så de kan sätta in en sådan där permanent påminnelse till sina läsare om vikten av att gå in hos MM och rösta. Jag har ingen aaaaaaning om hur man gör det! Ska det ligga mig i fatet?
(varför heter det så?? Nåja, det var en parentes)

Så "Snälla, snälla, snälla" *väser jag med värsta Ugglas-rösten*, vote for me!!

Gillar ni inte Caroline af Ugglas så kan jag väsa med vilken röst som helst och som passar just dig! Bara du röstar!! :o)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vet inte ens vad detta är för något, men lovar att kolla upp det. :)

2009-03-09 @ 19:57:48
URL: http://dreamsalive.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu har jag röstat! :)

2009-03-09 @ 20:19:07
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0