Inspiration...

Micke har lagt ut en massa fina bilder på sin blogg. Bilder då han och frun var några år yngre! Jag blev lite inspirerad och fotade helt sonika av några bilder ur fotoalbumet.. Det blev ju inte såå pjåkigt! Men svartvitt funkade bättre än färg, mest beroende på att ytan inte var lika blank (på färgfotot blev det blänk).


Lilla jag och storebror R!


Jag med en jättevacker klänning(det minns jag!) och jättekort hår!! :o)


Var han inte stilig, min pappa?!! Man kan nästan känna brylkrämsdoften... ;o)



Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, så söt du var på bilden med storebror! Ljuvlig!



Och det var verkligen en stilig far du hade.



Kul med gamla bilder. Härligt med nostalgi...

2009-05-16 @ 10:07:51
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh jag älskar gamla kort!



Sv: Vi körde inte så snabbt, och så var det bara som en liten knuff i baken på bilen. Jag tror att jag kommer bli ok. Tack för omtanken!

2009-05-16 @ 16:51:29
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0