Varierande sysselsättning...

Idag var det storloppis på Nolia och jag var självklart på plats.. Som köpare alltså.. Gjorde några fina fynd, som brukligt.

   

Dessutom hittade jag en yoga-dvd(helt ny, inplastad) så nu ska väl ändå den där fina yogamattan jag fick av maken börja användas på riktigt..



Inte för att jag är helt novis vad gäller yoga, men jag tror att en nybörjar-dvd kan passa bra för det var ett tag sedan jag yogade!! ;o)

Under eftermiddagen putsade jag sovrumsfönstren och förärade dessa ett par somriga gardiner..

Förkvällen tillbringade jag och döttrarna med att titta på Twilight-filmen. Den om vampyrer. Jag tyckte att den var riktigt bra.. Undrar om jag kanske ska ta och läsa Stephanie Meyers fyra böcker om Bella och Edward?!



Bild lånad från twpbooksters

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag har min fönsterputsning kvar!!

Det är en sak jag alltid drar mig för in i det sista. Det är ju så många fönster!!!



Ha en härlig dag

Kramisar

2009-05-03 @ 10:52:41
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Egoinas mamma

Yoga är jätteskönt, samma med meditering, man mår riktigt bra av det! Tyvärr är jag inte bra på att sätta av tiden.., MEN jag tränar på gym och äter nyttigt (för det mesta) så det får väl duga.



Sv: Ja, när jag skrev inlägget hade jag ingen aning om att jag skulle få respons som gjorde att ämnet blev så fördjupad, men det var riktigt roliga kommentarer fram och tillbaks och det gillar jag. Sen kom jag egentligen inte fram till ett facit, men det spelar ingen roll, men till ex din historia visar också att när vi är goda får vi en utdelning. Frågan är om vi skall kalla det en egoistisk handling utifrån resultatet vi får eller om det är tanken vi har när vi gör det som bestämmer om vi är egoistiska eller inte. Spelar ingen roll egentligen - bara vi försöker vara snälla! :D

2009-05-03 @ 12:22:06
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Katinka

Loppisfynd är alltid kul! Brukar också bege mig till loppisar ibland för att känna den där härliga fyndkänslan. Tyvärr var det ett tag sedan nu.



Javisst var det kul med nomineringen. Dock är jag en extrem tävlingsmänniska så jag hoppas det går bra nu...

2009-05-03 @ 15:02:17
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Heidi

Det är som du säger, man kan göra riktiga fynd. Köpte förra sommaren tre pocketdeckare för 50,- kronor. Och de var nästan som prillans nya.

Kramizar:)

2009-05-03 @ 16:35:24
URL: http://denpositivasidan.blogspot.com
Postat av: s

Boken: I skuggan av värmen är helt fantastiskt bra. Jag har läst 3 av hennes böcker. (jag är osäker på om det finns en 4e)

Det kommer snart en film på boken som jag går och väntar på!

Jag har nästan levt som Lotta Thell då jag också var väktare ett tag men höll på med amfetamin och kokain istället för som i boken, heroin.

Det var till och från under några år som jag levde så. =( Inget kul liv.

Kram!

2009-05-09 @ 00:12:42
URL: http://maskrosflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0