Livsfarlig kondom...

Läste en artikel på Aftonbladet angående en kondom som skyddar mot våldtäkt.

Eller ja, våldtagen kan ju kvinnan fortfarande bli även med denna, men tänk att ha ett skydd inuti slidan som ser till att krokar blir fasthakade i den penetrerande penisen, det skulle nog vara en riktigt bra hämnd från kvinnan och förmodligen inget som våldtäktsmannen tänkt sig!

Dock hoppas jag att den gör så förbaskat ont att våldtäktsmannen tvingas släppa fokus på kvinnan, vilket kan göra att hon hinner sätta sig i säkerhet. Den får ju inte bara göra lite ont för då riskerar man ju att han slår ihjäl henne istället, liksom av ren ilska.

Kommentarer
Postat av: Em

Oj! Det där kan ju slå åt båda hållen, precis som du säger. Men tanken är ju helt underbar! Man skulle haft en köttkvarn där inne, ja inte alltid (:D), men när man rör sig utomhus åtminstone!

2009-11-24 @ 20:44:06
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Jag har läst om det där. Det jag tänkte på var, ska man hänga på sig varningsskyltar när man har den i eller? För att avskräcka, precis som man gör med billarm och vakthundar. Man vill ju inte bli våldtagen alls. Men visst, en hämnd är det ju i alla fall.

2009-11-24 @ 20:52:07
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Gun

Jag har läst om det där. Det jag tänkte på var, ska man hänga på sig varningsskyltar när man har den i eller? För att avskräcka, precis som man gör med billarm och vakthundar. Man vill ju inte bli våldtagen alls. Men visst, en hämnd är det ju i alla fall.

2009-11-24 @ 20:52:51
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0