Betongborrning...

Tur för grannen att jag klev upp kring halvåtta idag. För kvart över åtta startar ett j*kla oväsen och jag vet nämligen inte vad jag hade gjort med grannen om jag tvingats tvärvakna pga av ljudet av en betongborr!!! *arghhh*

Dessutom verkar det som om hon/han försöker borra så försiktigt som möjligt, förmodligen i ett försök att hålla oväsendet på en rimlig nivå. Vilket inte funkar, kan jag meddela. Jag blir liksom bara mer irriterad och känner "Herregud, borra de där j*kla hålen med full fart istället för att mesa på hur länge som helst!" :o(

Godfuckingmorgon på er! ;o)

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad jobbigt! Vi hade också en granne som borrade stup i kvarten ett tag. När han hade byggt klart flyytade de.

Godmorgon ändå!:)

2009-10-21 @ 09:57:15
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kristina J

Visst är det hemskt! När dottern var 8 mån flyttade vi in ett alldeles nybyggt hyreshus i Hammarby Sjöstad, Sthlm. Att bo i ett nytt hus, där ALLA flyttar in samtidigt, är definitivt ingen hit. Det borrades precis jämt och överallt! Som tur var var hon ingen lättskrämd unge utan skrattade mest när det levde om, värre var det dock för mamman - hon skrattade inte!

2009-10-21 @ 17:50:36
URL: http://mammispammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0