Här är ditt liv...

... med Mikael Persbrandt som huvudperson.. ja, det funkade faktiskt! Jag är i och för sig inget jättefan av nämnda person men gillade hans något nervösa men ändå avslappnade stil. Men jag kan väl tycka gästerna var "sådär", de hade inte speciellt mycket att säga och den enda som verkade överraska Mikael var Zlatan och tröjan han fixat åt honom. Peter Haber såg nästan lite sur ut över att det var Persbrandt och inte han som hade "huvudrollen" i gårdagens program! Eller så inbillade jag mig bara! ;o)

Men jag tror den här programidén kan funka och därför ser jag fram emot programmet nästa lördag.

Ikväll ser jag första delen av "Mannen under trappan" på SVT1. Boken av Marie Hermansson var svinbra så jag har verkligen höga förväntningar och hoppas att jag ska slippa säga, som man ofta får göra efter att ha sett en film baserad på en bok: "njae, boken var betydligt bättre".

I morgon ser jag "Svenska Hollywoodfruar" på TV3. Antar att det kommer att handla mycket om träning, shopping och om att behaga sin man. Hmm!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken dagar du verkar ha haft :) härligt att få åka bort och göra något annat några dagar. Men som jag är, jag får hemlängtan efter 3 dagar!



Japp, det var så jag började fundera lite över sambons beteenden :) kanske det är dags för undersökning :O



Byt till wordpress, förflytten gick bra förutom att bilderna inte kom med, eller jo de kom med de är i arkivet men jag får dom inte att synas, säkert bara nån dum inställning nånstans men jag hittar inte den! Och nu har jag gett upp letandet, har ju länk till mn gamla blogg så man kan gå och se bilderna där om det är nått man vill se igen

2009-09-13 @ 12:26:20
URL: http://wiccans.wordpress.com
Postat av: Miss Dramaqueen

Jag ska nog också kolla på den där saken på ettan..du vet händelsevis inte vilken tid det råkar vara?

2009-09-13 @ 13:38:02
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Mamma J

Ja, det var lite för lite riktiga överraskningar, tyckte jag. Men, annars - bra! Den stora överraskningen var väl hon amerikanskan kan jag tro. Men, jag fick liksom uppfattningen om att de bott där lääänge - men så var det bara ett par veckor. Det kändes som om det kunde ha plockats fram betydligt fler grejer som kunde vara överraskningar...



Jag har läst "Mannen under trappan" och berättelsen är ju så speciell att jag bara inte kan tänka mig att det kan bli bra på film. Så jag skall absolut inte titta.

2009-09-13 @ 15:43:17
URL: http://mammanj.blogspot.com
Postat av: Sussi

Jag missade här är ditt liv fast jag hade tänkt mig att titta på det. Fast var det Persbrandt i första så är jag inte allt för ledsen att jag missade det!!

Ny tag till nästa helg då det är en annan spännande kändis :-)



Ha det så bra

2009-09-13 @ 16:00:28
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: anna

Missade tyvärr "Här är ditt liv" med Mikael Persbrandt, eftersom vi spelade spel istället. Men det var jättetrevligt att spela, så strunt samma.



Programmet borde väl gå att se på nätet? (svt play)



Har precis haft ett par timmar själv med dottern på stan. Det blir inte så ofta, så det var skoj. Maken och sonen var på Elmia och tittade på mässan med husvagnar och husbilar. Det är jag glad att slippa.



Ha en skön avslutning på helgen!

Kram Anna

2009-09-13 @ 16:06:19
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Pia! Du får ursäkta att jag inte svarat på din kommentar innan. Tycker du har en intressant sida och läser gärna mer...

Du sa något om att du hade en sida om det övernaturliga var hittar jag det på din sida?

Annars allt bra med dig?

Kram Lotta

2009-09-13 @ 17:45:21
URL: http://lottaf.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har singstar:

80's

90's

Abba

Legends

Rock ballads

Anthems

Party

Svenska schlager

Disney (ungarnas men skit svår!)



Det är skit kul att sjunga, mycket roligare än kareoka tycker jag ialf. Men då gillar jag sporten i det, gillar att vinna :) Sen är det kul att se hur du tar tonerna med.

2009-09-13 @ 18:37:45
URL: http://wiccans.wordpress.com
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag har också funderat på att se hollywoodmadamerna. Måste ju kika in och se vad det är, liksom ^^



Kram!

2009-09-13 @ 22:15:02
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0