Ljusa slingor, njae...

Satt här och läste Brutala bloggens inlägg om hur man ibland måste "vara ful en stund innan man blir fin".. Det fick mig att tänka på när min mamma bad mig göra några ljusa slingor i hennes hår. "Okidoki", sa jag, och satte på henne den där otroligt vackra huvan med små hål i.

Det var första gången någonsin som jag gjorde detta och jag drog upp små hårtestar ur vartannat hål ungefär. Jag hade nog ingen riktig koll på hur mycket(lite!!) hår som fanns kvar under huvan. Men slutligen var jag nöjd och kletade i blekmedlet..

Jag kan säga så här att jag borde nog inte ha dragit ut fullt så många hårslingor för en mer helblekt blondin än henne fick man leta efter!! :o)


Kommentarer
Postat av: Gun

Hahahaha! Stackars din mamma!

2009-09-29 @ 21:04:22
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0