Slut i kropp och knopp...

... efter akvarellkurs och sedan simning med dottern. Ögonen går i kors just nu men det är en behaglig trötthet. Det är liksom balans mellan kropp och knopp just nu; lika trött i dem bägge!!! ;o) Tänk att det ska vara så svårt att komma iväg på träning, men när man väl är där så är det ju sketakul! Det är verkligen dotterns förtjänst att vi tog oss till badhuset!

I morgon ska vi gå handledarkurs med tjejerna på körskolan. Innan de ens får sätta sig bakom ratten som måste vi alltså betala 1240 kronor. Men se, då ingår fika.. och jädrar vad vi ska fika för de pengarna!! ;o)

Nää, nu sover jag med ett öga, så det är nog bäst att stänga ner lilla laptopen för ikväll.. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag är också helt slut.. Gäspar härborta.



Hoppas också att vi kan ses någon gång, skulle ju vara så coolt :D



Kram!

2009-09-15 @ 22:06:14
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Gun

Hoppas du sov gott och att de har gott fika på körskolan.

2009-09-16 @ 10:46:01
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0