Stieg Larsson...

Jag har ju tidigare skrivit om hur jag försökt ta mig igenom Stieg Larssons första bok i Milleniumserien, men alltså inte lyckats! Jag tror att jag och bok 1 har kommit på fel spår med varandra, den står där i bokhyllan och hånar mig. Därför bestämde jag mig för att fullständigt skita i den första boken och se filmen istället.

Sagt och gjort, jag hyrde filmen igår och jädrar i min låda så bra den var!!! Jag misstänker att de som läst boken kommer att säga att boken var bättre men så är det ju i princip alltid. Men för mig är det en seger. Jag har äntligen hittat ett sätt att slippa handskas med Stieg Larsson första bok! ;o)

Men nu kommer ju den stora frågan: Ska jag ge mig på att läsa bok 2 & 3 eller ska jag vänta på filmerna?


Kommentarer
Postat av: Gun

Jag tyckte också den var jättebra! Filmen alltså. Boken har jag inte läst än, men ska nog göra det.

2009-09-05 @ 11:52:59
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag har boken i bokhyllan,men det är ngt som hindrar mig att läsa den , vet ej vad och filmen kan jag ju ej se förrän den kommer på dvd då jag ej kan gå på bio

2009-09-05 @ 12:04:46
Postat av: Mamma J

Men, nu är du inne i storyn - så jag tror absolut att du skall göra ett försök med böckerna igen. Absolut!

2009-09-05 @ 17:25:11
URL: http://mammanj.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska läsa bok nr2 den var bäst

2009-09-05 @ 20:54:59
Postat av: Lotta

Gör ett försök till för de böckerna är läsvärda. Jag har läst ettan och tvåan.

2009-09-07 @ 15:11:34
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0