Salem Al Fakir...

... var väl värd en plats i Melodifestivalens final. Det var faktiskt den enda låt som jag höll tummarna för.

Jag trodde att gruppen Pain of Salvation var en hårdrocksgrupp? Eller så fattade jag fel.. typ troligen.. Jag satt nämligen och väntade på att själva "rocken" skulle starta och blev lite paff när det aldrig hände! ;o) Det var bara en snubbe som spelade orgel och en snubbe som sjöng; varför var då de andra med på scenen? En ganska mysig låt, men det är mer en låt att chilla till än att tävla med.

Vilken planet kom Jenny Silver ifrån? Tack och lov att hon inte gick vidare till något annat än sista plats. Det var bland det sämsta jag hört.. och sett.. på länge! Btw, what's up with her arm??!!! Märkligt är bara förnamnet..

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Ja, den där armen... Helt omöjligt att inte reta upp sig på den :-)

2010-02-07 @ 18:39:42
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: litentanta

Om du är lite mer nyfiken på Pain of Salvation så titta in hemma hos mig, jag har en bra låt där och länkar till deras sidor på nätet ;-)



Och jo, Jenny Silver, hon ser ju precis ut som en av Marsianerna från D-rullen Mars Attacks!



Hoppas att det går bara bra för familjen på trippen ner till svärmora, ska ju vara hyfsat lugnt på vägarna den här veckan väl...



Kramen!

2010-02-07 @ 20:43:25
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0