Linda Sundblad och förlorad timme...

Ja visst var det märkligt med sms:et.. Och röstfisket verkade ha funkat för Lindas kör låg inte i botten den här gången! ;o) Men Johannas röst fick hon inte; dottern tittar inte ens på programmet! Men det här är kanske ett nytt sätt att "ragga" folk till programmet. Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det här. En gång är ingen gång kanske! Det ska bli intressant att höra om någon av er får ett sms av någon körledare.

Och så tappade man tid i natt. En hel timme bara puts väck! Jag gillar det betydligt bättre när det är åt andra hållet, då man får sova längre!!! Och att få sommartid känns som ett hån just nu. Det snöar nämligen ute! :o(

Snart är det dags att packa alla pinaler och ge sig iväg till Ersboda Folkets Hus. Där kommer jag att tillbringa min tid idag. Vet inte varför jag gör det här. Jag har samlat ihop och märkt alla grejer, jag ställer upp dem, jag fixar växelkassa och så har jag dumt nog lovat tjejerna all förtjänst. På en skala, hur mycket curling tycker ni att det är? Hahaha, I know!!!

Det kanske är vid sådana här tillfällen som det vore lämpligt av mig att säga:
"Jag är inte dum; det blir bara fel när jag tänker"!!!! ;o)

Nåja, de ska i allafall sitta med och sälja, så jag kan gå runt och titta på alla saker som jag inte ska köpa idag! :o)

Hoppas ni alla får en riktigt skön söndag!  

Kommentarer
Postat av: Gun

Eller så har du kanske bara otur när du tänker?;)

Det är lätt gjort att curla så där, men jag har bivit jättebra på att låta bli. Curla för min man, som många gör, har jag aldrig ägnat mig åt.



Lycka till med försäljningen.:)

2010-03-28 @ 11:07:21
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad då curling! Mutor kallas det. Men vad gör man inte för att få ungarna med.

Kram och LYCKA till

2010-03-28 @ 11:50:44
Postat av: Inga-Britt

Det var jag som skrev.

2010-03-28 @ 11:53:21
Postat av: Britt

Ibland måste man få curla...det gör nog alla för smidighetens skull...bara man inte gör det jämnt och nästan dräper sig på kuppen.



Hoppas du är ståndaktig och inte får med dig så mycket hem igen...fast ett fynd är ett fynd :)

2010-03-28 @ 12:35:36
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Bara Jag

Jag skulle ha gjort likadant.... Mest för att de slantar man drar in inte gör så där milsvid stor skillnad i min portmonnä, men i barnens är det en förmögenhet....



Kram!

2010-03-28 @ 20:18:45
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hoppas satt det gick bra. Snällt av dig lova bort förtjänsten,men ger det sällskap så kan det vara värt

2010-03-29 @ 12:07:18
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0