WeBlogstore.com...

Fick ett mejl från blogg.se där det stod att man kunde gå in på WeBlogstore.com och fixa en tidning av sin blogg.
Det verkade ju vara en cool idé. Någon som provat??

Jag skulle jättegärna vilja ha ut min blogg i tidnings- eller bokform. Att kunna bläddra bland alla inlägg och foton. Det är så sällan som jag läser "bakåt" i min egna blogg. Det är nu och "framåt" som gäller.

Hittade en bild på mig, sittande i trappan hos min mormor och morfar. Visst kan man få lov att tycka att man var ganska söt som liten?! ;o)



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hej, söt som socker. Sitter och tänker vem är din mormor och morfar och moster??? Var bodde de? I Satter, eller är jag helt ute och cyklar????

2010-11-30 @ 22:31:15
Postat av: Kristina

ja så söt man kan va. det vore hur bra som helst med en bok tycker jag med.Ssk om mitt år som ca sjuk. Vad skulle det kosta? Och hur gick man tillväga?

Kram från illamående K

2010-11-30 @ 22:42:29
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Tror egentligen att det vore rätt kul att spara sin blogg i tidningsform - for the record. Barnbarnen skulle kunna hitta den på vinden och tycka att man hade ett rätt intressant liv??



KRAM!

2010-12-01 @ 00:37:56
URL: http://blogg.rhode.se
Postat av: Britt

Jag hade också tyckt det vore roligt med bloggen som en bläddebar bok eller tidning.



Lika glad då som nu.

2010-12-02 @ 00:11:38
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0