Middag och myrkryp...

Efter vår fotografering åkte vi alla hem till oss. Maken hade fixat ädelostfylld oxfilé och fläskfilé samt potatisgratäng. Så det var bara att sätta sig till bords. Jag gjorde en 80-talsefterrätt, päronhalvor med toscatäcke. Mums!! Gästerna hade med sig champagne och ett set med fyra små skålar stående på en träbricka och de var fyllda med Ahlgrens bilar och nötter. Tackar så mycket!

Sedan tittade vi på våra bilder, pratade, lyssnade på musik och dansade lite. Och det blev inte jättesent, vilket på ett sätt var väldigt skönt för det ska ni veta, att vara modell tar på krafterna! Hahahaha...

Vaknade strax efter ett på natten av fruktansvärda myrkrypningar i bägge benen och ena armen. Attans, jag hade glömt att ta min Sifrol-tablett innan jag lade mig. Satt på balkongen, med fötterna på betongen och armen på järnräcket; allt i syfte att domna bort "nervsmärtan/myrkrypningarna". Till slut kände jag mig som Sickan i Jönsson-ligan; ni minns, när han blev inlåst i det där fryshuset.. bara cigaretten som rykte! Till slut kunde jag lägga mig igen och sov till nio ungefär. Har ont i benen och armen i dag, men så brukar det vara efteråt. Tack o lov så är det väldigt, väldigt sällan som detta händer eftersom jag är skitnoga med att ta tabletten varje kväll.

Nu ska jag prova vår nya skrivare. Har installerat programmet på datorn så nu ska jag leta fram fotopappret och testköra en bild. Det ska bli spännande!



Kommentarer
Postat av: Svorskan

Jag har haft lite myrkrypningar ibland, mer när jag rökte. Det är jättejobbigt och helt omöjligt att sova då. Du verkar ha det extra jobbigt. Jag visste inte att det fanns medicin som hjälper mot det. Hoppas i varje fall att du får sova riktigt gott nu till natten. KRAM

Sv: Tusen tack!

2010-10-17 @ 20:17:31
URL: http://svorskan.se
Postat av: Maria

Det var inte länge sen jag åt men shit vad jag blev hungrig nu när du skrev om så goda maträtter och efterrätter. Hade jag en egen kock hemma så skulle jag be honom laga till nåt smarrigt. Själv orkar jag inte, dags å sova snart. Den som får mig som livskamrat kommer inte få det lätt, han kommer få laga mat natt som dag haha

Hoppas du haft en bra helg!!

Kramkram

2010-10-17 @ 20:24:04
URL: http://livetsmarathon.wordpress.com
Postat av: Maria

Tack vännen!!! Ja, jag kan också bli fruktansvärt förbannad på henne, fortfarande. Då är det bra att ha en blogg som man kan avreagera sig i, så nu känns det lite bättre. Men hon är helt jävla störd och efterbliven enligt min mening!

Kramkram

2010-10-17 @ 20:37:42
URL: http://livetsmarathon.wordpress.com
Postat av: Britt

Säger som Svorskan att jag haft myrkrypningar när jag rökte och att jag inte heller visste att det fanns medicin mot sånt. Bra att veta i fall det kommer tillbaka. Jag brukade pulsa barfota i snön på balkongen eller ligga med benen i en hink med isvatten till de domnade bort.

2010-10-17 @ 22:11:26
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: sara - Glitterögon

Vad beror myrkrypningarna på? Låter läskigt.



Vilka fina foton på er!!!

2010-10-18 @ 11:14:04
URL: http://glitterogon.wordpress.com
Postat av: Dreamsalive

Förstår att du var trött av modellandet! Härligt att vara här igen.

2010-10-18 @ 11:26:41
URL: http://dreamsalive.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ush låter obehagligt

Men bra att det finns medicin, bara man kommer ihåg att ta dem regelbundet

2010-10-18 @ 15:08:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kristina

Vilken fantastisk mat det verkar serveras på ditt place. Lånar du ut honom? Hans namne är inte så mkt att ha i köket när det gäller mat,du vet bullens är hans val. Jag blev riktigt hungrig o sugen. Inte visste jag att det fanns medicin mot myrkrypningar. Eljest sägs banan vara bra , brist på magnesium. Hoppas du mår bra idag i alla fall. Jag fattar inte varför inte ens du vill ha mitt huvud? Det reas snart om det är det du väntar på!! Kram

2010-10-18 @ 17:45:09
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0