Som sagt...

Det blir inte många knop i den här lägenheten, vilket också betyder att jag inte har speciellt mycket nytt att komma med. Skickar maken och dottern till Citymottagningen i em; hostan verkan inte släppa för dem. Jag hostar också, men mina största problem är huvudet och nacken. Har en skärande smärta i bägge så fort jag hostar eller vrider på huvudet. Har en massagetid i morgon kl 11 och det ska bli vansinnigt skönt!

Jag var ju på loppis i söndags, trots att jag egentligen inte orkade. Men det var sista tillfället för i vår så.. Fyndade följande:


Jag gillar dokumentärer och biografier så jag blev jätteglad när jag hittade dessa:


Åsså en 5-litershink i en väldans vårlig färg


Som jag säkert berättat förut så rinner det en liten bäck genom hela Hagaparken och längst bort i parken finns en damm. Men vid fototillfället hade "mina" änder hittat ett annat ställe att vara på. En vattenfylld gräsmatta!


Och på den här grässlänten slaggar de. De är så söta när de sticker in sin näbb under ena vingen när de ska sova.


Nu ska jag fixa en kopp te med lite honung i. Rekommenderar verkligen denna, den är så lenande för halsen.




Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Oj vad många böcker du fyndade :) härligt.

2011-04-19 @ 13:22:27
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: puzzelkvinnan

Du får gärna berätta vilka som var Mycket Läsvärda.

Vill ha tag i någon ,som suger fast...........

Kram

2011-04-19 @ 18:33:04
URL: http://puzzelkvinnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men fy vad ni dragit på er. Hoppas ni tillfrisknar alla. Nacken blir ju inte bättre av hostan .

Alt gott kram

2011-04-19 @ 22:15:55
Postat av: Kristina

ja det var jag som skrev det sista , alla personalia hade fallit bort Stärkande kramar

2011-04-19 @ 22:17:08
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0