Nu är hon på väg...

En tidig morgon. Ungefär halv fem. Alla i huset vaknar och så småningom anser vi väskorna färdigpackade! Bilfärd till flygplatsen. Incheckning av väskan. Kramar, pussar, massor av "jag älskar dig" och så försvann hon in i gaten. Tillsammans med en annan utbytesstudent, Emma. De har platserna bredvid varandra på resan från Arlanda till Newark(New York).

Och där sitter de nu. På planet västerut.Enligt biljetten är de framme i Newark 12.55 och klockan i New York är just nu 12.32. Så om inte alltför lång tid borde vi höra ifrån henne.

Åh, jag saknar redan Carro. Och det vet jag att Anders och Johanna också gör. Tio månader! Alla säger "det går så fort... vips, är det maj".. Mm.. kanske det.
Men jag är så oerhört glad över att ha Johanna kvar härhemma. Love U!! <3

Johanna bakom ratten! :)


UPDATE:
Jag och Johanna pratade nyss med Carro.. De var framme på hotellet och hon verkade glad, men trött! :) Nu kan mamma sova gott!!

Kommentarer
Postat av: Gun

Åhh det måste ha varit tufft att se henne försvinna in i gaten, men hon får ju sitt livs äventyr, en otrolig erfarenhet, och får börja med New York, bara en sån sak! :D Kram

2011-08-09 @ 19:28:48
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Mamma J

Åååh, nu är navelsträngen rejält uttänjd vill jag lova!



Men, vilken erfarenhet för henne att komma iväg!



Johanna då, hon är inte sugen att göra detsamma så småningom?

2011-08-10 @ 00:23:34
URL: http://mammanj.blogspot.com
Postat av: Åsa

sv: ja, jag kände mig riktigt motarbetat faktiskt men det gick över rätt snabbt ändå :-)

2011-08-10 @ 10:07:51
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Kristina

har du vilodag idag? Slönt att du hörde av henne först då kan man slppna av .Sen vet man ju att man inte kommer ha kontakt varje dag.Men just att veta att resan gått bra är så viktig för en mamma o pappa. Hoppas hon får det jättebra o ni med här hemma. Skickar en extra kram nu så du känner dig omkramad

2011-08-10 @ 13:29:12
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0