Så otroligt skönt...

... att ha sin lediga dag! Speciellt efter gårdagens arbete och sedan smyckesträff hela kvällen. Mår "sådär" i nacken, men det tänker jag råda bot på genom att cykla iväg till simhallen lite senare idag. Töja och träna sig lite..

Någon som jag misstänker är väldigt trött idag är smyckesdesignern, hon stod hela kvällen och berättade om sina egenhändigt gjorda smycken. De flesta smycken fanns dessutom bara i ett exemplar, så köpte man ett sådant var man garanterat ensam om det. Sånt är coolt, tycker jag. Jag köpte ett jätteläckert armband till Johanna. Ett armband inspirerat av lingon, blåbär, svarta och röda vinbär, krusbär och vaniljglass. Otroligt läckert!

Tog ett foto med mobilen i morse, därav den dåliga kvalitéten. Min mobil tar bra foton utomhus, men inomhus har jag inte orkat ta reda på vilka inställningar jag ska ha!




Fem vänner kom hit, tittade, pratade och fikade, och samtliga åkte hem med en eller flera "juveler".. Trevligt att ni kom, tjejer!

Carro tog lite foton under kvällen, men som ni vet så ska dessa gås igenom och redigeras innan jag kan få dem. Jag tror att det är dags för mig att börja använda(läs: lära mig!) systemkameran själv, så jag inte ska behöva vänta på någon annan! Men, det var ju det där med redigering... hmm..

Men det betyder alltså att ni, för stunden, får föreställa er änglasmycken, smycken med pärlor och kedjor, glasfusing-hängen och makraméarmband med infällningar i silver. Jag lovar, det kommer bilder... vilket år som helst! ;o)

Men ett enkelt mobilfoto av min värdinnepresent ser ni här nedan och jag skulle önska att lystern i glasfusing-hänget syntes bättre!



Tack för den, Kristina. Den är helt underbar!

I natt hände något med vädret för träden ser fantastiska ut idag. Synd bara att inte solen skiner.
Tog ett foto genom fönstret då jag inte hunnit ut med Bessie än.


Efter promenad med hunden tänker jag hoppa på cykeln och trampa till simhallen. En timmes träning står på dagen schema. Orkar jag så blir det kanske en tripp till bokrean på stan. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kul att hon gillade bärarmbandet. Ser fram emot fotona. Är dagen efter kan man säga eller natten efter men det är glömt om hundra år. Hoppas du ej är totaltdäckad . Det var så roligt vara hemma hos dig o få se vilka du rör dig ibland.Kul du gillade din gåva

Kram

2011-02-23 @ 14:02:09
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Glasfusingsmycken är så snygga! Läcker värdinnegåva!



Träden såg ut att komma från en sagovärld. Det är vackert, men ack vad jag är trött på kylan nu.

Längtar verkligen efter vår och värme.



Hoppas att besöket i simhallen gör underverk för din nacke! Kram

2011-02-23 @ 17:16:23
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Svorskan

RIKTIG vinter det där. Armbandet är jättesnyggt och det ser nästan ut som bär också.

2011-02-23 @ 18:17:42
URL: http://svorskan.se
Postat av: Britt

Det fantastiska hände här också med vädret, och gör att det känns ännu kallare ute. Hur kan det vara fuktigt när det är -20 grader?



Så fantastiskt vackra smycken! Vill ha!

2011-02-23 @ 19:56:30
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Bara Jag

Vilket läckert armband!! Här är vinterfrosten vacker som en dag - måste ut med hunden innan jag gömmer näsan i matteböckerna :-)

Kram!

2011-02-24 @ 10:28:31
URL: http://blogg.rhode.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0