En lista med frågor...

... som jag tänkte att jag skulle svara på. Anpassade den en aning dock, så att den fokuserar på 2010. Annars skulle det bli relativt tunna svar med tanke på att 2011 pågått i endast tre dagar!! ;o)

Med berått mod har jag snott listan hos Yfronten.. som hade snott den hos någon annan! :o)

1. Gjorde du något 2010 som du aldrig har gjort förut?
Sålde ett hus, köpte en lägenhet. Besökte England.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Öhh, vilka löften??!! ;o)

3. Fick någon du känner barn?
Om jag inte helt misstar mig så blev det två fina barn som kom till världen under 2010.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du?

England.

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Fler upplevelser med familjen.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Födelsedagar, spridda under året. Bröllopsdagen (som även var min pappas födelsedag).

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Flytt till lägenhet. Att min familj finns med mig.

9. Vilket var ditt största misstag?
Att inte sätta upp specifika mål under året.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Lägenheten. Alla kläder som det var 80 % rabatt på. En Mac Book.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Se ovan.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Resan till London, träffar med bloggvänner och barndomskompisar, årets fina julklappar och alla fina sms och meddelanden jag fått under året. När barnen gjort saker härhemma utan att ha fått någon tillsägelse först! :o)

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Om migrän, käkproblem och omkullkörning med cykeln räknas, så ja!!

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Gänget i "Så mycket bättre".

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Definitivt bättre.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träning. Upplevelser med familjen.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Tv:n och datorn.

18. Hur var din julafton?
Mysig. Fick fina och för mig väldigt passande presenter.

19. Blev du kär?
Är kär sedan -88. Men blev väldigt förälskad i min Mac Book!! ;o)

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
"Så mycket bättre", helt klart!

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Jag hatade inte någon vare sig förr eller nu. Däremot har jag kunnat hata handlingar som människor gjort.

22. Vilken var den bästa boken du läst under 2010?
Morgan Allings Kriget är över.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Petra aka September och Petter.

24. Önskade du dig något som du fick?
Lägenheten.

25. Önskade du dig något som du inte fick?
En utlandsresa med familjen.

26. Vilken var årets bästa film?
Ingen aning. Minns inte när jag sist var på bio!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Var hemma med familjen. Fick presenter.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Familjen, mina nära vänner. Mina bloggvänner och barndomskompisar.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Köper det mesta på H&M, Kapp Ahl och Lindex.

30. Vad fick dig att må bra?
Umgänget med familjen. När någon gjorde något för att underlätta för mig eller gav mig komplimanger. När några sa att jag är en verkligt bra vän! Sådana saker blev jag väldigt glad av!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vaddå sugen på? *förvirrad* ;o)

32. Vem saknade du?
De som inte finns nära mig, rent geografiskt, och de som finns i himlen!

33. Vilken var din bästa månad?
Juni. Flytt till lägenhet och resan till London med jobbet.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Kunde ha tränat bättre. Borde varit bättre på att sätta upp specifika mål.

35. Hur kommer 2011 att skilja sig från 2010?
Ingen aning, men jag se till att jag får mer intensiv träning. Fler upplevelser med familjen och mer tid till vännerna. Kanske är 2011 året då jag blir rökfri.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hoppas det kommer att bli bra för oss i lägenhet respektive hus! Kram!

2011-01-06 @ 17:23:34
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vad roligt att läsa, den här lånar jag nog :)

Ska se om jag få till bra svar på alla frågor bara.

2011-01-06 @ 18:52:38
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Britt

Jag ska nog också läsa Morgan Allings bok när du gav den så bra betyg.

2011-01-06 @ 22:23:49
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Selma

Intressant. Macar är lätta att förälska sig i.

2011-01-07 @ 08:28:40
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0