Hoppsan...

Där gick det mer än en dag.. Är dock inte låg längre. Vädret vände och det blev ju strålande sol och minusgrader till igår. Härligt! Långpromenad med Bessie.

Skurade två badrum skinande rena.. nästan så jag behövde solglasögon för att gå in där efteråt! :o) Ett långt samtal med brorsonen och ett väldigt kort samtal med brorsan i Thailand blev det också.

På eftermiddagen blev det en visit på badhuset med Johanna. Oj, det var många månader sedan vi simmade. Men nu är vi på G igen! Känns gôtt!

Idag har det också varit bra väder, men nacken tog stryk av gårdagens nyttogöromål. Tog mig dock till jobbet, där vi hade arbetsplatsträff hela dagen. Kul att träffa alla kollegor, framför allt de som inte bor i Umeå med omnejd. Lunchen åt jag ute, ensam. Pallar inte riktigt med ljudnivån som blir i lunchrummet när vi är så många där samtidigt.

I morgon får jag min ofantligt efterlängtade massage. Det ska bli wunderbart!

Nå, inte vet jag ju om det här inlägget blev speciellt kul. Men nu vet ni att jag lever i allafall! Om det nu är någon som undrat?! Hahaha..


Kommentarer
Postat av: Kristina

jag undrar ju alltid om du lever o mår bra. Hoppas din nacke blir bättre har ju litet dåligt samvete för den Kram

2011-01-26 @ 18:39:12
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: yvonne Å

Undrade just, har saknat din blogg.



Kram

2011-01-26 @ 19:35:46
Postat av: Bara Jag

Sinande rena badrum är hårdvaluta!

Kram!

2011-01-26 @ 21:50:43
URL: http://blogg.rhode.se
Postat av: Selma

Jag passade på att ta massafe i Egypten - helt gudomligt.

2011-01-27 @ 15:41:24
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0