PV-träff...

Se där.. nu funkar visst det mobila bredbandet vilket gör att jag kanske kan få ut ett litet inlägg.. Dock blir det jättetrist innehållande bara text eftersom jag inte haft tid att föra över några bilder..

Torsdagskvällen tillbringade vi tillsammans med familjen Jönsson. En kväll där vi skrattade så mycket att vi säkert förlängt livet med tio år! :)

Igår promenerade vi runt lite i Vrigstad och på slaget klockan två gick vi till Erikshjälpen, en second hand-butik. Det var kul och billigt!! Efter det gick jag till Wärdshuset där jag träffade Anna och hennes fina familj. Även Micke och Marie var med. Det var så kul att få träffa dem live, liksom.

På kvällen var det invigning av själva träffen och det bjöds på viltklämma. Vi kom i allafall fram till att det inte var renkött i klämman.. Det hade känts lite konstigt; att åka från Norrland till Småland för att bli bjuden på renkött! :)

Nu sitter jag här och bloggar innan vi ska åka i väg till rallystarten. Det ska bli kul att se lite mer av omgivningarna häromkring. Ska försöka få in lite bilder i kväll.. Kanske en bild på makens nya kärlek också! :)

Kommentarer
Postat av: Britt

Låter som om ni har händelserika dagar. Jag kanske inte heller hade väntat mig att få ren i Småland...fast vad ska man vänta sig i matväg där?



I dag åker vi äntligen uppåt då det blivit lite svalare och mer människovänligare väder. Vi har fått rapporter om mycket broms så då är det bättre med 15 grader och långärmat än 25 grader och kortärmat. Jag kommer mobilblogga så det blir inga kommentarer från mig. Ha det gott!

2011-07-02 @ 09:47:22
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Gun

Kul att ni har det så bra på er semester. Kram!

2011-07-02 @ 22:34:16
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Cina

Härligt med semester! Ser fram emot att få se bilder, om jag känner igen mig. Och det gör jag ju! Slättsjön, som ligger nära Wärdshuset är ju "min" sjö!

Kram!

2011-07-03 @ 23:14:37
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Hoppas ni gillar Småland! Jag ser fram emot Ljungbydagarna varje år då jag får äta älgkebab! Kram!

2011-07-05 @ 14:47:11
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0