S E M E S T E R...

Och det är som mest härligt just ikväll.. kvällen innan. När man vet att man har hela semestern framför sig! Nice!!
Framför allt så är jag glad och tacksam över att jag har ett arbete som ger mig möjlighet att få semester!

Igår var jag på gymmet en sväng. Det blev 5,5 km sidestep och 1 km rodd. Kändes bra. Speciellt när zumban, som jag bokat till idag, blev... tatatatam... inställd! Förvånad? Nej, inte speciellt! :( Jag tror att den stackaren som skickar de där sms:en nu börjar ha svårt att hitta på ursäkter. Suck!!


En annan sak som gav mig mera andnöd än suckar var när jag läste följande i Aftonbladet idag:

"Subhi Othman, 62, mördade sin styvdotter Jian för att rädda familjens heder.

Nu överklagar han domen om 18 års fängelse och utvisning.

Han anser att det inte är humant att utvisa en gammal man efter ett långt straff".

Hm. Jag kontrar med att undra om han tycker att det var humant att döda Jian med tiotals knivhugg.

 


Kommentarer
Postat av: Kristina J

Instämmer absolut i det sista du säger, om det humana i att döda sin styvdotter!



Hoppas du får en lång och härlig semester med många soliga och lata dagar.

2011-06-28 @ 22:57:10
URL: http://mammispammis.se
Postat av: Britt

Psykopater tycker bara synd om sig själv...inte led hans svärdotter...det var ju han som led av vanheder och nu lider han för att han straffas. Tyvärr går sanningen aldrig upp för dem - ja att det finns andra människor som känner och att de faktiskt gör fel. Lås in kasta bort nyckeln!



Åhhh som du säger så är ju semestern som bäst precis kvällen innan...fast den är ju bra varje dag man får njuta av den. Glad är man att man inte jobbar åt SAAB..varken lön eller semester...kanske konkurs.

2011-06-28 @ 23:52:08
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Mia

Härligt !

Och jag håller med föregående talare... släng nyckeln!

Kramen ♥

2011-06-29 @ 05:45:00
URL: http://applenochgras.blogspot.com
Postat av: Mamma J

Åh, min reaktion precis: Hur f-n kan karln börja prata om humanitet när han gjort det han gjort???? Sacramento idioto, jag ska giva dig på moppo!



Ha en underbar semester!

2011-06-30 @ 09:10:39
URL: http://mammanj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0