Vill bara tala om...

... att ni definitivt inte ska åka till Santorini.. ifall ni inte är beredda på att gå uppför.. och nedför!! :) Herre jösses, vilka vadmuskler vi har nu! Det känns som om stepmaskinen inte är det första jag satsar på när jag kommer hem igen, om man säger så.

Idag har vi varit på utflykt. Berättar mer om den i morgon. Ikväll är jag alldeles för trött, både i vader OCH ögon!! Tjejerna har hittat filmen Nanny McPhee på tv:n. Engelskt tal, grekisk text! Helt okej.

PS. De har jätteroliga "granar" här! Ser ut ungefär som vår plastgran gör innan man fått dit alla grenar! :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

oh jag längtar . Vila o sov gott kram

2011-06-02 @ 23:18:56
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj så jag också vill åka till Grekland. Varmt och härligt ser ni ut att ha det och jag är riktigt avis men unnar dig allt det goda. Kram och sköt om!

2011-06-03 @ 09:23:47
Postat av: Selma

Jag vill också vara på semester!

2011-06-03 @ 11:16:53
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Cina

Det ser riktigt härligt ut på alla dina/era fina bilder!

2011-06-03 @ 12:02:37
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Vackert ställe. Men svensk o präktig som man är så tänker jag: Fast inte speciellt handikappanpassat. Full tillgänglighet för alla senast 2010 (som vi haft i Sverige) - undrar hur det skulle påverkat ön?

2011-06-03 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0