Bessie bland annat...

Nu ska ni äntligen få se en bra bild på Bessie.


© C Hagman

Vi struntade ju i städning och tog en långpromenad istället. In på stan och ner till älven. Satt på trappan till Hamnmagasinet och sippade på en mugg varm choklad. Fantastiskt vårväder och massor av flanörer.

Gjorde slingor i Johannas hår. Jobbade dock i onödan då det knappt blev någon synlig blekning på hennes röda hår.. Fy, så surt! Ett stycke trött mamma och ett stycke besviken Johanna. Nåja, efter tvätten toppade jag hela hennes hår, så någon nytta gjorde jag. Men nu svider det ordentligt i nacken, så det blir en Citodon och ryggläge.

När det gäller melodifestivalen så måste jag säga att jag tyckte att det var ett hyggligt startfält i år. Många låtar har vuxit till sig och vissa har satt sig på hjärnan, oavsett om jag gillar låten eller ej! Jag vet inte riktigt vilken låt som jag helst velat se som vinnare, men jag blev i allafall glad över att det var Saade och inte Danny som vann. Dannys låt bestod ju av tre ord, "in the club", och knappt något mer. Eric Saades låt var ju rätt tjatig den med, men han är ju söt som socker.. öh, vad nu det har med saken att göra?! ;o)

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Britt

Jag tyckte Dannys låt var bra...men Brolle hade fått följa med hem...vad det nu har med något att göra ;D

Postat av: Husfrun

Söt som socker är aldrig fel ;) Är också glad att inte Danny vann. Hade förövrigt många favoriter.

Söt Bessie är!

2011-03-13 @ 09:34:41
URL: http://villafreja.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Vilken fin hund :)

Här hemma gjorde mellantjejen en hemmapermanent igår som inte tog något bra alls. Så hon är grymt besviken :( Och ja fy vad det känns i axlar och nacke när man ska hjälpa till att fixa hår.

2011-03-13 @ 11:47:10
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ia

Ja, det där med röstningen är skoj....har är så söt säger Du....läste på FB igår att någon röstade på Sanna för hon är så snäll.....



Själv röstade jag på The Moniker för jag trodde att den låten skulle kunna fixa en bra placering ;)

2011-03-13 @ 11:59:59
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det värsta tycker jag är att denne sockersöte Erik är ihop med den lika sockersöta Molly Sandén - det blir nästan för mycket. Ungefär som Måns och Marie. Min röst föll på The Moniker, en låt som jag blir alldeles fantastiskt glad över att höra - och se! Vi har skivan hemma och du har helt rätt i det du säger, det fanns många bra låtar med i år, vissa behöver lite mer tid än andra.

2011-03-13 @ 21:24:08
URL: http://mammispammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0