Men, va tusan!!!

I morse gick Carro ut med Bessie. Jag skulle alltså få en ordentlig sovmorgon plus att jag inte skulle behöva hoppa i kläderna för att gå ut. Vad händer då? Jo, jag vaknar av en mental tupp.. "Kuckeliku, klockan är sju"! Vad tusan nu då? Jag säger som Sverker Olofsson "Ska det vara så här? Va? Va?".

Nåja, skönt i allafall att kunna lulla omkring i nattsärken ett tag och se en nöjd Bessie sova sött.

Jag tror att jag sträckt muskeln kring höften. Tigerbalsamet gjorde susen och det värsta onda är borta. Gamla människan, börja dansa latinodans! Men det är ju så vansinnigt roligt, så jag hoppas att jag mår bra till nästa tisdag.

Trots att det är min lediga dag idag så väljer jag att åka upp till sjukhuset, till administrationsbyggnaden, för att vara med på en information om Valuator. Det handlar individbedömningskriterier. Det var tydligen den enda dagen som informationen hölls så.. Det var tänkt att jag skulle gå på informationen som hålls kl 15.00, men med tanke på hur tidigt jag är uppe så funderar jag på att välja tiden 10.30 istället. Få det bortgjort liksom.. Måste bara meddela min namne på jobbet, vi skulle gå tillsammans i eftermiddag.

Nu kurrar magen och det är dags för frukost. Hoppas ni alla får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Marie S

He he.. nädå, det är muskler du inte visste att du hade som spökar och värker här o där !!:-D

Jag ska se om jag kan hitta nåt Zumba här i krokarna så ska jag börja vrida på höfter jag också :)

Kramiz och hoppas det snart gör mindre ont ♥

2011-03-16 @ 14:07:28
URL: http://applenochgras.blogspot.com
Postat av: Husfrun

Vilken bra start på dagen. Men den där inbyggda klockan är bra irriterande ibland. Jag vaknar också runt sju, onödigt självmant ;)

2011-03-16 @ 15:41:10
URL: http://villafreja.blogspot.com
Postat av: Kristina

vad man kan läs fel , när jag såg dig på facebok så läste jag att du varit på en dag om valuta, pengar alltså, och tänkte det var då otroligt att gå på en dag om valutor för att man ska åka på semester, det var den mest ambitiösa mnska jag känner . Nu ser jag att det var ngt helt annat vad det nu står för. Vet inte på om jag ska skylla på trötthet eller dags för nya glasögon. Får jag var din förvirrade vän ändå?

2011-03-16 @ 16:57:02
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Britt

Tyvärr har inte Nautilus Zumba...än. Vi har ju träningskort där från jobbet. Visst det går ju att träna på två ställen...men jag hinner knappt med ett. Jag har i alla fall kommit mig i väg på gymet idag.



Hoppas det onda ger med sig och att du kan fortsätta att zumba dig till fin form.

2011-03-17 @ 20:22:47
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0