Rätt meningslöst va?!

Hur meningslöst är det att sitta och titta på själva omröstningen efter att man missat(läs ratat) själva sjungandet??

Nå, så ser verkligheten ut för mig just nu. Efter att ha ätit en suverän grillmiddag hos vännerna Agge och Christer tog vi bussen ner på stan och hamnade på The Bishop Arms.

Men nu är vi hemma.. Röstningen pågår och herregud.. Saade ligger topp tre just nu! Och hans låt är ju typ den enda jag hört så jag får väl heja på den då! Dessutom vore det väl rätt kul för alla melodifestivalälskare om Sverige slapp kvala in nästa år!! :)

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Inget kval nästa år - inte av det slaget i alla fall ;-)Tycker personligen att hela tillställningen blir rätt långrandig innan slutet! Fortsatt trevlig helg till dig! Kramar!

2011-05-15 @ 01:00:18
URL: http://blogg.rhode.se
Postat av: Ia

Jag tyckte det var ett smart drag....det är ju så många låtar så man kommer inte ihåg dom i alla fall ;)

Själv gillade jag Moldavien, inte som vinnare men jag blev glad av den och det är väl huvudsaken...ops, nu blev det nästan skoj fast jag inte tänkte på det! (det var dom med strutarna)

2011-05-15 @ 08:50:32
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0