Sur, surare, surast...

Massor av plusgrader, blåst och regn. Bläääk för detta, i mitt tycke, skitväder! Gör detta väder någon glad?! Borde vi inte, i demokratisk anda, kunna besluta om att vi inte längre godtar väder som detta?? Snälla söta prinsenssan Frost, kom tillbaka NU!!



På torsdag ska jag och Johanna på Restaurang Invito. Där ska vi se en modevisning som Carinne ska vara med på och det är också hon som bjudit in oss till detta. Vi får lite gott att äta och dricka samt en goodiebag. Johanna ska fota när Carinne svassar fram på catwalken! :) Det blir skitkul!!!

I helgen grejade maken med PV:n medan vi tjejer var på stan och shoppade. Och var med i en "freezing" flashmob. Och sedan sydde vi tygväskor. Johanna har skrivit ut en fin teckning på specialpapper som gjorde att hon kunde stryka fast den på väskan. Jag och Anna har inte riktigt kommit på vad vi ska göra på våra väskor än! :)

Nu är det dags att dra på regnkläderna och bege sig ut med Bessie. Usch och fy! Och det tycker vi bägge två! :(



Kommentarer
Postat av: Mamma J

Sådant här väder gör en extra tacksam för att ha ett par veckors semester i 30 grader och sol att se fram emot. Mycket snart!

2011-10-18 @ 20:09:32
URL: http://mammanj.blogspot.com
Postat av: Kristina

Tänk vilken vän jag är som inte vill ha prinsessan Frost eller Kung Bore. Håll er borta så länge som möjligt. Så länge de inte kommit så kan jag gå sen är det kört. Ha en bra dag kram

2011-10-19 @ 11:08:47
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0