Julmiddag och silvergrejs...

Tankade över bilder från mobiltelefonen och se vad jag hittade där. En bild som min man fastnat på! Det hör ju inte till vanligheterna :) Och så tjejerna förstås, men de är inte lika kameraskygga som maken, jag och min mamma!





Men något som är lätt att vilja fota och spara i minnet är vyer som denna:


Idag har jag varit ledig. Eller det var väl inte helt sant. Jag har varit in på stan och shoppat(är inte det JOBBigt, så säg?). Sedan har jag haft tvättstuga hela eftermiddagen och mellan tvättarna har jag färgat Johannas hår bruntsvart! Jäsiken, så fin hon blev! Här skulle jag ju ha lagt in en bild på henne med sitt ursnygga svarta frisyr, men lyckas inte ladda upp den. Grrrr.... Måste fixa någon som kan visa mig hur man gör.. Hallå? Någon?

Har rensat och sorterat bland alla pysselgrejer. Jag fick en massa tänger och grejer i julklapp, så jag hittade en låda till dessa. Hittade också lite silvergrejs som jag gjorde innan jag fick Botox i tummarna. Här ser ni några trollsländor, ett hjärta, en ängel och ett litet hänge. Tänk på att det är första gången jag jobbat med silvertråd, så figurerna är inte så tjusiga! Men himmel, så roligt det var att sitta och försöka få tråden att göra som jag ville! Hahaha..





Idag fick vi ett paket från USA som innehöll lite julklappar till oss! :)

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng. Klockan är snart midnatt, så..


Kommentarer
Postat av: Selma

Jag är alltid så imponerad av alla som kan ha en bild i huvudet och sedan få ut det i händerna. Detta vare sig det gäller målande, smycken eller annat.

2012-01-05 @ 04:32:18
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Marie-Louise

Vad skoj att se en bild på din man :) Och så fina silverfigurer. Kram fina

2012-01-05 @ 12:52:58
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

Visst är det besvärligt med folk som inte vill vara med på bild? Svärmor är också svår att fånga. Kram!

2012-01-06 @ 12:07:52
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Laila

Vad kul att se er! :-)



Men nu måste jag fråga.. Hade du gjort trollsländan jag fick av dig själv?

2012-01-06 @ 23:09:31
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0