Meh...

Mamma fick en liten digitalkamera i julklapp. Det var nog också första gången som hon inte sa "äsch, det var väl onödigt!" när hon fick något! Hahaha.. Det betyder nog att hon verkligen hade önskat sig en kamera.

Men jättekul då att jag lärt henne allt annat om kameran utom att hon måste trycka ner "avtryckarknappen" lite, så att en liten ruta visar sig, innan hon sedan trycker ned knappen fullt ut. För att det ska bli ett bra foto.

Jättekul då att det igår stod en älgko och älgkalv alldeles utanför hennes köksfönster och att hon fotade och fotade, men inte ett enda jäkla foto var något att ha. Åh, så besviken hon blev!!! :( Hon blev visst stundtals också så upphetsad av att se de där älgarna(och att ÄNTLIGEN få dem på bild!) att hon råkade släcka hela kameran! Men det sistnämnda tar jag då inte på mig ansvaret för! :)

Nu har i allafall Mattias lärt henne hur hon ska trycka av och hon har tränat och tränat. Så.. se så älgarna, komsi komsi tillbaka nu! Och alla andra djur som brukar visa sig runt knuten.. Mamma är redo!



Min svärmor har blivit dålig igen och ligger inne på sjukhus :( Det är så tråkigt att vi har så långt ner till Mariestad, man kan inte bara "kvista" ner en sväng. Kanske ett telefonsamtal idag?

Tänker på dig och skickar lite blommor, cybervägen! Kram!




Kommentarer
Postat av: Kristina

o vilka fina blommor du skickar din sv-är mor.Hoppas att de cybervägen ska ge ny kraft o ork att kämpa. Kram vännen

2012-01-18 @ 21:56:44
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0