Första jobbdagen...

När man legat däckad ex antal dagar så är det tungt att börja jobba igen. Att säga att det kändes trögt på morgonen är väl ingen överdrift! I morse skulle jag också följa Johanna till busstation då hon skulle ta bussen upp till byn. Det var en lätt kallsvettig och darrig Pia som anlände till jobbet vid halv nio!

Dagen har varit lång, men gått bra. Några hostattacker har undvikits genom att telefonsamtal har avslutats genom en enda låååång utandning. Men jeeeez, vilken hosta så fort luren lagts på och inandning kunde ske! :)

Jobbade fram till halv sex. Stämplade ut och cyklade förbi en smörgåsbutik. Köpte en toastad kycklingmacka. Tog med mig mackan till kyrkan.

Temat på pysselkvällen på Vasakyrkan var Luffarslöjd. Det var verkligen jättekul att få lära sig lite och få prova på olika saker.

Här kommer mina alster:

Tre par ringar


Bokmärken


Som funkar typ så här


En fjärilskrok


En annan krok


Nu är jag jättetrött, så det är sängen nästa. Ha det gott, vänner! Kram!

Kommentarer
Postat av: Laila

Men så otroligt mycket läckert du gör! ♥

Även om du var trött så kan jag tänka mig att det vart en liten energikick med pysslandet.

Var rädd om dig nu den här första veckan.

2012-03-07 @ 00:25:59
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: Dom kallar mig Yngve

Vilka galet häftiga prylar! Bokmärken såg ju helt underbara ut.



Hoppas du snart kommer i fas i vardagen igen. Kram!

2012-03-07 @ 20:42:09
URL: http://antipod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0