Foppa-fan...

Jag har i många, många år sagt: "Den enda autograf jag är intresserad av är Peter "Foppa" Forsbergs på en Tre Kronor-tröja"..



När jag fyllde 40 år i mars i fjol så överraskade min man mig genom att tillgodose min önskan. Han hade fixat en äkta landslagströja, tryckt upp "Forsberg 21" och via en bekant fått iväg tröjan till USA och Foppas hem. Foppa signerade den och skickade samtidigt med ett signerat foto tillbaka.. Det tog från juni till november innan hela proceduren var gjord. Maken funderade på att ge mig tröjan i julklapp, men bestämde sig för att födelsedagen nog var bättre..

Jag kan säga att jag blev väldigt, väldigt överraskad och överlycklig när jag fick den på min och mammas kombinerade 40- och 70-årsfest!!
Gick omkring i den enorma tröjan resten av kvällen :o) Skitsnyggt var det till finkjolen och klackeskorna...  not.... :o)


Kommentarer
Postat av: Anders

Om inte det är imponerande!!

Själv har jag bara hans autograf på hockeykort, men det är ju rätt kul det med!

2008-12-03 @ 13:20:39
URL: http://www.arhammar.se/blog
Postat av: peter olofsson

Du är lika "tokig" som min fru. Din man och jag kanske skulle starta upp någon förening "Foppas Fruars Män FFM" eller något liknande. Skriv en rad till min fru på hennes sida www.pockethexorna.blogspot.com så träffar du där en likasinnad(ler) många hälsningar till dig och din man från Peter

2008-12-03 @ 19:59:08
URL: http://www.jernsaxen.blogspot.com
Postat av: Sportbloggaren

Riktig stjärnstatus med autografen... hade också vetlat ha kungens autograf..:)

2009-02-18 @ 17:29:46
URL: http://sportbloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0