Jackos kalsingar...

...säljs nu på e-bay med utropspris 6 miljoner kronor!! Det gäller ett par vita kalsonger som enligt New York Post ligger i en påse förseglad med polissigill och ett brev som bekräftar deras äkthet, alltså att det verkligen är Michael Jacksons!!

Människor svälter, barn dör, jorden blöder... men någon kommer troligen att lägga minst 6 mille på ett par kalsonger!!
Som dessutom är bättre begagnade!! Vart är världen på väg??

Har själv inga miljoner att ge, men stödjer bl a Läkare utan gränser, som jag tycker gör ett fantastiskt arbete.. Jag önskar att jag hade mod att själv göra något mer konkret än att betala in en viss summa varje månad, men det har jag inte. Därför är jag så glad att det finns många andra modiga och empatiska människor som åker till länder där kriget pågår runt knuten och gör vad de kan för att hjälpa.
En stor eloge till er alla!!

Keep up the good work! Vi kan alla bidra, i smått eller stort..
Besök www.lakareutangranser.se redan idag!


(Som en parentes i sammanhanget: man kan ju fundera på hur många miljoner Jacko själv spenderat för att fixa till sitt ansikte.. eller ska vi säga rasera sitt ansikte?)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena



Skrattade åt din fundering om Jackos kallingar, men du har så rätt, tänk vad mycket annat bra och behövligt den idiot som betalar 6 miljoner för dom kunde ha gjort istället.



Tack för berömmet förresten :) brukade skriva mycket förr i tiden medans jag ännu hade tid. Livet har varit bra hektiskt den sista tiden, försöker hinna med att andas ibland :)



Hur har det gått med er rosella? Har dom lyckats fånga den? Man kan lägga ut en bur med väldoftande mat i. Tar man reda på vad rosellor äter säkeligen friukter med. Sen en fall lucka så när fågeln går in så bom så är den fast, hehe. Nå man får säkert räkna med en och annan kråka i den först men tids nog kanske man kan få den. Den kommer mest troligt att frysa ihjäl snart. stakcar sliten pippi. Men det är inte så ovanligt att tamfåglar drar sig just till kråkor och skator. De är ju fräcka och fixar fram mat och vet var man kan hitta den. Och en rymling hakar på där.



Ha det gott så hörs vi

Kramz

2008-09-10 @ 10:30:38
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: CAT

Underbart!

Ett eget par kalsonger...från Michael Jackson...;)

Ja jag vet att man inte behöver läsa hennes blogg eller lägga ner energi på att vara arg på henne.

Men det som ingen förstår är att ingen bryr sig om hennes titel, blogg eller framgångar!

bara om sättet hon ser på oss vanliga, dödliga ;)

Hoppas du får en bra dag!

Kram

2008-09-10 @ 14:20:18
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: CAT

Tack för dina värmande ord!

Och självklart läser jag också en blogg med riktigt innehåll och verklighet!

En blogg som Tex din!

Men jag gillar inte översittare...hihi....

Har svårt att släppa tanken på henne!

Men det är snart glömt! =)

Kram

2008-09-10 @ 15:35:00
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: CAT

Ja, ungar kan fresta på ens tålamod och när dom gjort det nog länge så behövs det baske mig inte mer än en sådan kommentar för att man ska flippa ur ;)

Ha en bra dag!

Kram

2008-09-11 @ 13:11:19
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0