Monster...

Man har precis lyckats fatta vad monstret Fritzl systematiskt utsatt sina barn för under alla år.. ja då kommer nästa rapport om ett monster i Grodzisk i östra Polen.. En pappa som våldtagit sitt barn under massor av år och som dessutom två gånger fått barn med honom.. Vad är det som gör en människa så sjuk att man utsätter ett barn för detta? Jag blir så upprörd att det känns som om jag ska gå upp i atomer snart!!

- Vad skulle jag göra? Vad ska man göra när man blir hotad? Jag bara gick med på det, säger mamman uppgivet.
HON gick bara med på det... ursäkta, vad f-n menar hon?? Samtidigt så finns det ännu inte tillräckligt med bakgrundsfakta för att döma henne rakt av.. Vi vet inte på vilket sätt hon blivit utsatt eller hotad.. Men det lär ju visa sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0