Hinder i väg(g)en...

Jag hatar verkligen väggarna i vårt hus. Betong och gips överallt. Jag och dotter J var iväg och handlade några hyllplan som skulle sättas upp i hennes rum. Piece of cake, kan man tycka. Åh nej, sa väggen, så enkelt ska ni inte komma undan! Maken, som är en riktigt händig person, håller på att få hjärtsnörp däruppe.. Han blir så sällan arg, så därför blir jag nervös när han börjar svära och gorma som en galning! ;o)

Både jag och maken skulle just nu kunna döda för ett vanligt hederligt trähus, där man slår in en spik precis vart man vill..

Sa jag att jag hatar väggarna i vårt hus?? Mmm, så är det.

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Det är verkligen inga roliga material! Hoppas ändå att det gick bra med hyllan till sist.

2009-07-30 @ 11:25:45
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Laila

Välkommen till "hatar-betongväggar-klubben"

JAg blir komplett tokig!

Trots att vi gjorde efter konstens alla regler damp en hylla ner här för ett tag sedan.

Snyggt det är nu då... eller inte! :-(

2009-08-02 @ 20:45:24
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: Marie Kuokkanen

Halloj!

Jag kan hålla med maken till viss del att betongväggar är djävligt. Att man måste borra till allt man ska sätta upp. Men jag tycker att det finns inget värre än massonitskivor, där du får ha plugg med expandering för att över huvud taget något skall kunna hängas upp

2010-03-06 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0