Ljuvlig dag...

I morse blev jag riktigt glad när jag vaknade. Såg att solen lyste så vackert därute och temp-mätaren visade minusgrader.. Yippie!!! :o)
Nu kan jag andas igen!!

Det snöade lite "tapetklistersnö" igår vilket, tillsammans med minusgraderna, gjorde att det inte var ett dugg halkigt ute utan det bara knastrade under skorna när jag gick morgonpromenaden med hunden.. Så skönt att slippa höra "klafs, klafs, klafs" när man går!!

Så här såg det ut på slätten i morse:


Hoppas ni alla får en lat och skön 4:e Adventssöndag idag!!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

åh så fint! här i götet är det bara grått =(

2008-12-21 @ 13:46:12
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0