Lucka nr 24...

Sista luckan i min julkalender tillägnar jag The Real Mymlan.

Under rubriken "Let me introduce myself" skriver hon bl a följande: "Jag är före detta pingstvän, före detta fru, före detta radioröst, före detta tevereporter, före detta hemtjänstvårdbiträde, före detta arbetslös. Jag har jobbat på tryckeri, i bibliotek, på rockklubb, och ett par dagar på café. Då var jag nära att bryta ihop. När jag jobbade på café".
Hon är trebarnsmor och reporter på en tidning.. Hos henne kan du också hitta massor av andra bloggar att kika in hos!!

Kommentarer
Postat av: mymlan

Hoppsan, och inte vilken lucka som helst heller! Man tackar.

2008-12-25 @ 14:46:33
URL: http://mymlanthereal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0