"Tyck-synd-om-mig"

MIGRÄN!! Fy tusan, säger jag bara.. Migrän orsakad av det här förbaskade lågtrycket som legat över oss hur länge som helst nu.. Jag är sååå less.. Migrän som orsakar såna dunkningar att jag funderar på om det verkligen inte sitter någon snubbe därinne med en hammare! Tål inte starkt ljus(men å andra sidan så har solen lyst med sin frånvaro så det har ju inte varit några större problem att undvika det!). Tål definitivt inte höga ljud.. I såna här lägen står inte skrikande bebisar högt i kurs!!

Jag läste en gång en historia om en kvinna som, på museet, stod och tittade på en tavla.

Efter en stund sa hon: Jag vet hur det känns att ha migrän, men nu vet jag f-n i mig hur den ser ut också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0