Tävling...

Jag är snart uppe i mitt 300:e inlägg och det tänkte jag småfira genom att utlysa en tävling.

Var är detta foto taget?
Vilken är din favoritårstid och varför?


Tävla genom att länka till min tävling i din blogg.
Skriv sedan en kommentar här hos mig om att du gjort det samt svara på frågorna.
Har du ingen blogg så får du naturligtvis vara med ändå! Så schysst är jag!! :o)
Tävlingen pågår fram till den 30 november kl 20.00.

Rätt svar och bästa motivering ger vinsten:
Pojke försvunnen av Anna Jansson
samt
två stycken av mina egendesignade bokmärken


Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Anna

Oh vad kul med tävling

Det är Iskyrkan i Jukkasjärvi tror jag :)

Min favvo årstid är defenetivt sommaren för att jag älskar sol och värme. Min kropp mår inte bra av vintern, inte psyket heller :) jag går i ide då!



Jo jag brukar vara in på hennes blogg och i och med att vi har barn i samma ålder så berör den mig enormt, tänker på ,mitt eget liv och hur jag lever det. Hon inspirerar mig att bli en bättre människa. Trotts sin svåra sjukdom så andas hon av liv i varje stavelse och jag hoppas verkligen att hon fixar detta.... fast det här sista lät ju allt annat än bra, usch. Men vi ber våra hjälpare att sända ut kraft och liv till henne.



Kramz



2008-11-17 @ 13:53:53
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

Mitt svar är Iskyrkan i Jukkasjärvi (vill inte få poängavdrag för felstavning ;) ).



Favoritårstid - vintern när det är snö. Älskar höra knarret under skoskulorna,skidåkning är underbart, lika så sitta vid öppen eld och grilla korv eller varför inte göra snöänglar.

2008-11-17 @ 17:52:26
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

Glömde säga att jag nu har länkat dig hos mig.

2008-11-17 @ 17:54:23
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Maria

Cool (hehe) bild! Ska inte vara med i tävlingen, men ville bara säga godmorgon!

Roligt att man lär känna lite folk genom bloggandet. Trodde inte jag skulle gilla att blogga så mkt som jag gör, men jag trivs verkligen med det.

Jo det är skönt att må bättre nu. Ha en bra dag!



Maria.

2008-11-17 @ 18:46:17
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kul!

Ska man länka till själva inlägget? Hur gör man då?

2008-11-18 @ 10:56:46
URL: http://dreamsalive.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tror att bilden är tagen i Main Hall Gallery i Ishotellet i Jukkasjärvi.



Jag har länkat till tävlingen på min sida.



Min favoritårstid är hösten.

Varför?

Jo, det är så vackra färger! En solig dag är luften klar och känns så ren, som gjort för att gå en skön långpromenad. Det är fantastiskt att betrakta detta färgspraksströssel! :) Intensiva skiftande nyanser i orange och rött, gör mig lycklig som ett barn, och jag vill bara dra fram kameran och föreviga skönheten jag ser.



När mörkret faller är det mysigt att tända ljus och krypa upp i soffan med en pläd och en bra bok!

2008-11-23 @ 19:22:45
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0