The Phonehouse - bara för unga???

Läste Aftonbladet nu i morse och blev upprörd... ja, när blir man förresten inte upprörd av att läsa tidningen?

Den här gången handlade det om Ingemo Brunström som inte fick teckna ett kontrakt med The Phonehouse pga hennes höga ålder(80 år)!!! Vad är det för jädra diskriminering?? Jösses, hylla människan istället.. Att som 80-åring vilja ge sig på att försöka förstå och använda någon av dagens mobiler; det är strongt!! :o)

Har själv en ny mobil där jag inte fattat en tredjedel av dess finesser än!!! Men å andra sidan så använder jag mest mobilen till att ringa, sms:a och fotografera med!!! (Kanske för att jag INTE lärt mig de andra roliga sakerna!!) Men kameran är suveränt bra och därför är så glad att jag lärt mig hur man överför bilderna från mobilen till datorn!! :o)
Alltid nå´t!!




C U!

Kommentarer
Postat av: Ia

Detta kallar jag åldersdiskriminering!!!!!



Detta med nackproblem känner jag tyvärr alltför väl till...har en skada i nacken sen 1991...min kamera är dock ganska liten så det går....fortsätt Du med Din mobil ;)



Ha en bra dag!!!!

2008-09-10 @ 11:17:05
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0