Öknamn...

"Hej! Surkärringen som skriver bloggen metrobloggen.se/inaktiv gillade visst inte din kommentar och tyckte du var "humorbefriad". Konstigare människa än henne och blogg får man leta efter, enligt min mening. Önskar dig en bra dag :)"

Följande kommentar fick jag från en trevlig Joker. Var ju tvungen att gå in och titta vad Jokern pratade om..

Jo, det var visst en "rolig" historia som jag kommenterat..

Den ena delen av hennes "roliga historia" handlade om Mod och den andra om Stake och det var något om att mannen kommer hem och stinker öl, smäller hustrun på rumpan och säger typ: nu är det din tur, tjockis. Det hade mannen tydligen Stake nog att säga..

Min kommentar på historien gällande mod vs stake, bestod i följande:
"Nr 2 verkar snarare bero på dumhet än stake!! :o)"

För denna kommentar förärades jag, med namn och allt(synd bara att hon inte länkat!!), ett helt inlägg om hur humorbefriad jag var och en fundering över hur långt ner mina mungipor hänger.. Jag borde väl ändå begripa att det var ett skämt!!! :o)

Det är otroligt hur väl hon tror sig känna mig utifrån min lilla kommentar!

För hur kan hon annars anse att jag lever ett "humorbefriat liv", att jag inte kan se "komiken eller sarkasmen i små vardagshändelser" eller att jag nog inte har "samma humorsinne som många av oss andra har"!!!

Hahaha, tillåt mig småle!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, jag var oxå tvungen och gå in å kolla vad som stod på och ta mig tusan, vilken reaktion du fick!

Hahaha...du kanske ska bli bloggvärldens nya provokatör, fast som i det här fallet, helt omedvetet. Jag fattar inte vadan denna starka affekt kom från! Jag tyckte din kommentar var rolig!! Du är bra iaf och jag tycker om dig. Puss

2009-01-27 @ 10:02:39
Postat av: Lotta

Äh, alla kan ju inte älska alla här i världen...

Eller? Tror jag ska gå in och kolla.

2009-01-27 @ 23:21:52
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0