Project Runway...

Ny episod, nya blivande designers, nya uppdrag, nytt material, fantastiska.. eller inte.. kreationer!!!  Jag gillar programidén och jag gillar Heidi Klum.

Jag förundras över den kvinnan! Jag förstår inte hur hon kunnat föda tre barn och ändå ha den där kroppen..
Som inte ser ut som size zero utan faktiskt ser riktigt sund och frisk ut!

Själv försöker jag skylla mina extrakilon på att jag faktiskt fött tvillingar..
Öhh, vaddå över 15 år sedan? Men herregud, det hör väl ändå inte hit!! :o)


Foto: Babble

Kommentarer
Postat av: Pockethexan

Å har jag en kompis en till som älskar "Prodject.."? Jag har ju tidigare skrivit om mina sömnadsdrömmar som blommar upp i varje program men som stoppas av att jag inte kan sitta så länge pga, ryggsmärtan sen 15 år.



Jag har också fött 3 barn o det för 15 år sen men jag har alltid skyllt mina extra kilon på mina mediciner o nu i höstas sa min läkare att det kunde mycket väl stämma o bytte ut dem, så nu ett 1/2 år senare så har jag gått ner 10 kg!

Att jag sen har 10 till pratar vi lite mindre om...



Kramis!/Hexan själv

2009-03-04 @ 12:49:29
URL: http://pockethexorna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0