Gnäll och PV-träff...

Men vad tusan!! Vaknade av att ansiktet var helt bortdomnat och migränen på plats i höger öga och tinning. Mysigt.. not! Kände knappt höger arm, så bortdomnad var den. Jag har nog sovit konstigt, på fel sida..

Meddelade jobbet, tog en tablett och lade mig på spikmattan. Somnade och vaknade vid halv tolv. Mår mycket bättre nu, även om jag nog får använda nackkragen resten av dagen..

Nåja, vad gör det om hundra år?? ;o) Snart är det dessutom semester; två arbetsdagar kvar(är ju ledig i morgon).
Det ska bli så skönt och jag längtar. Hoppas bara att värmen håller i sig, annars tar jag banne mig en "sista-minuten" någonstans..

Tjejerna åker upp till Yrttivaara på torsdag. Där ska det vara Byadagar hela helgen och jag hade gärna varit med. Det ska vara utställningar, loppis, filmvisning osv.. Ni som läser min blogg och som bor där i närheten; gör gärna ett besök..

Själv ska jag vara funktionär på Volvo PV:s sommarträff, som i år hålls i Vännäs. Det är 113 bilar, 191 vuxna och 13 barn anmälda till årets träff. Träffen har aldrig varit så här långt norrut. Det kommer folk från både Sverige och andra länder. Tänk, vissa kör sin PV ända från Tyskland och hit upp! För mer information; gå in på PV-klubbens hemsida och klicka dig vidare till Sommarträffen. Ni är hjärtligt välkomna att komma på besök, förslagsvis på söndag fm! :o)

För er som är nytillkomna läsare här på bloggen så kan jag berätta att min man köpte en PV för några år sedan. Han blev med i PV-klubben, blev kontaktperson här i Västerbotten och till slut blev han även med i styrelsen för klubben. Han har verkligen hittat ett nytt intresse och det är kul. Själv är jag inte lika galet engagerad, men en sådan här tillställning får man ju inte missa. Här kan ni se hur fin hans skönhet är! 


Themsen med Big Ben i bakgrunden

PS. Tack för fina ord om min nya header. Den är min söta dotter Johannas förtjänst! Själv har jag IQ 0,00 när det gäller sådant (och zero tålamod!).. DS




Kommentarer
Postat av: Selma

PV:n och Amasonen är de snyggaste bilar Volvo gjort. P1800 kanske också då.

2010-06-29 @ 13:37:20
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Bara Jag

Du får krya på dig!! Nej - nu satsar vi på fin Sverigesommar, glöm ALLT om sista minuten! KRAM!

2010-06-29 @ 14:10:37
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Em

Vad jobbigt att behöva dras med såna åkommor. Migrän har jag som tur är inte. Krya på dig! KRAM

2010-06-29 @ 17:52:52
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Vilken snygg PV, och kul att den gick igenom besiktningen utan anmärkning!:)

Tråkigt med migrän, hoppas den är borta nu.

2010-06-29 @ 20:12:33
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: litentanta

Hej, ser ju att du undrar vad som hänt hos mig. Min trasiga mamma har gått sönder mer, ligger numer nedsövd på IVA och kämpar bokstavligen för sitt liv.. Kombinationen hjärtsvikt och lunginflammation tar hårt på henne just nu, hon är ju 71 år men ändå..



2010-06-29 @ 22:06:00
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Kristina

Men vilken snygg pv, maken noterar alltid när vi ser en pv så där finns nog en kärlek.

Stackars dig och migränen. Blir du påverkad av blåsten? Det blir jag. Men jag ska ej klaga på min migrän den är så mkt bättre sen jag fick min hjärtmedicin. Krya på dig kramar Kristina

2010-06-29 @ 23:23:09
Postat av: Anonym

Migrän...FY F_N!

hoppas du klarar dig under semestern

2010-06-30 @ 00:15:28
URL: http://kvinnanmedkoftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0