10 december...

Bildutmaning. Detta gör mig glad:

Det finns naturligtvis massor av saker som gör mig glad, men det här är en av dem. Att få åka skidor.
Jag vet, det ser lite konstigt ut, med vantar och stavar fasthållna mellan knäna, men jag hade precis stannat för att fota vyerna och sällskapet då jag själv blev fotad! :)


Speciellt roligt är det att åka skidor ute på ett fruset hav om man har en riktigt god vän att göra det det med. Agge, jag hoppas på en liknande tur i vår!


Idag åkte vi till Forslunda julmarknad. Aningens trist väder, med duggregn och blött, men mysigt ändå. Många fina saker att titta på och snön gjorde att man fick lite julkänsla.




Kommentarer
Postat av: Britt

Nu har jag läst ikapp från 1 december till idag och tittat på alla fina bilder. Mycket kan jag hålla med om men inte att det är kul att cykla. Jag bara avskyr det...men åker gärna skidor på isen en solig vår-vinterdag. Ha det bra i snöyran...jag förmodar att ni som vi fått snö i helgen?

2011-12-11 @ 17:35:32
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ha ha - det är så roligt hur olika man kan vara. Jag avskyr längdskidåkning och undviker isar!

2011-12-11 @ 21:15:56
URL: http://mammispammis.se
Postat av: Cina

Ser härligt ut! Fin jacka! Har en liknande i vinter och jag älskar färgen! Bligladjacka!

2011-12-13 @ 22:59:12
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0