14 december...

Bildutmaning: Bild på ett av mina djur.

Just nu har jag inga andra djur än Bessie. Om inte jag ska räkna med dammRÅTTORNA förstås?? ;)


Igår blev det träning. Först körde jag 4,5 km sidestep och 1 km rodd på gymmet. Sedan blev det zumba en timme. Agges dotter, Clara, följde med på zumban. Hoppas det blir fler gånger och att Agge också kan vara med nästa gång.
Jag var rätt slut i benen efteråt, men väldigt nöjd med min insats!

I morse blev jag väckt sketatidigt(på min lediga dag!!!) av någon som sökte maken. Jag svarade yrvaket att "öhhh..han är väl på jobbet". "Okey", fick jag till svar och så lade personen på luren. Ingen ursäkt för att han ringt så tidigt och inget "hejdå". Hmrfff, oförskämt! :(

Det var ju ingen idé att lägga sig igen. Skitvädret(+4 gr) därute hade redan gett mig huvudvärk. Att somna om skulle bara orsaka ännu mer skallebank. Så istället tog jag en huvudvärkstablett, åt frukost, kollade FB och läste tidningen. Ska strax ta mig in till Apoteket för att köpa medikamenter till Johanna som ligger sjuk. Stackarn! Sedan ska jag ge mig i kast med tvätten.

C U!



Kommentarer
Postat av: Selma

Dammråttor måste väl vara de allra populäraste husdjuren i alla fall om råttorna själva får bestämma.

2011-12-14 @ 09:45:27
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Kristina

Stackars dig, inte kul med huvudvärk du har haft det ofta i höst. Hoppas det lindrar .vad ahr johanna drabbats av? Ska försöka hinna till John Blund i natt lelr att ah kommer till mig . Vi är i otakt ahn o jag kram

2011-12-14 @ 23:45:31
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0