18 december...

Bildutmaning. Känslor:

Orkar inte gå igenom alla bilder för att hitta en bild som beskriver känslor. Däremot hittar jag bilder som ger mig massor av känslor. Det finns bilder som kanske gör mig förbaskad eller ledsen. Men jag väljer att fokusera på känslan som gör mig varm i hela kroppen! :)

De flesta bilder på människor som jag har är bilder på mina nära och kära, familj och fina vänner. Och när jag ser dessa bilder svämmar mitt hjärta över av kärlek.

Och bilden idag föreställer mig och mina älskade storebröder!

Idag har det inte blivit mycket gjort. Har huvudvärk pga det här lågtrycket.. Snö kom det i natt, men den bestod väl av 70% vatten så... Suck!

Åkte iväg till ÖoB för att handla lite kuliga saker till brorsbarnen. Dessa ska nu paketeras in. Sedan ska jag vila en stund. Hoppas att jag ska må bättre vid halv fyra-tiden för jag vill gärna åka in till Vasakyrkan för att lyssna på Kristina och hennes kör sjunga julsånger. Hoppas att det kan ge mig lite julkänsla. För annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att hamna i stämning.

Min mamma är rolig. Från att inte ha velat ha gran överhuvudtaget till att godkänna att vi tar med oss en plastgran var steget tydligen inte så långt till att plumsa ut i skogen och såga ner en riktig gran. Mamma går "all in" i jul! :)



Kommentarer
Postat av: Britt

Ja så tittar jag in här efter flera dagars uppehåll och konstaterar att jag missat en hel del.



Kan förstå att mannen föll för dig när det nu var...kärlek på lasarett! Så romantiskt!



Har läst att Posten har särskilda detektiver som ser till att de "svårlästa" breven/paketen kommer fram. Vissa måste ha varit läkarsekreterare eller apotekare tidigare...



Du gör så vackra kort. Hade jag gjort så vackra kort hade jag behållit alla själv!



Vad är en jul utan julgran...? ...lite tristare än med. Kul att mamma din går all-in. Det blir nog en riktigt ordentlig jul i år.

2011-12-19 @ 19:49:14
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0